mam pytanie

wlasciciel

mam pytanie

Post autor: wlasciciel » śr cze 24, 2009 1:33 pm

Witam! Mam pytanie - jak zareagowac jak goscie ktorzy zajeli pokoj na 4 dni i ze wzgledu na pogode po 2 dniach rezygnuja i zadaja zwrotu zaplaconej naleznosci za te dwa dni(wszystko bylo przez kase fiskalna wprowadzone+klimatyczne tez). :evil:

też właściciel pensjonatu

Re: mam pytanie

Post autor: też właściciel pensjonatu » śr cze 24, 2009 4:41 pm

GOŚĆIE PŁACĄ ZA POBYT W OŚRODKU.GÓWNO NAS OBCHODZI TO ŻE TRAFILI NA ZŁĄ POGODĘ !!!NIE SPRZEDAJEMY LUDZIOM POBYTÓW Z GWARANCJĄ PIĘKNEJ POGODY.SPRZEDAJEMY WAM SZANOWNI GOŚCIE POKÓJ Z ŁAZIENKĄ LUB BEZ,TELEWIZOREM LUB BEZ,POBYT Z WYŻYWIENIEM LUB BEZ itp ale nie POGODĘ.Nie oddałbym żadnych pieniędzy.Zapewniliśmy wszystko za co zapłacono,nie wliczamy gościom w cenę słońca latem a śniegu zimą !
Zdarzyła mi się sytuacja,ze gość przyjechał zimą/śnieżna była bardzo/ na letnich oponach i miał pretensję,że nie może poruszać się samochodem" bo u Was tyle śniegu a w Poznaniu czarne jezdnie"Nie dajmy się zwariować i ulegać takim ludziom.Zawsze coś wymyślą żeby tylko nas oskubać !!!

też właściciel pensjonatu

Re: mam pytanie

Post autor: też właściciel pensjonatu » śr cze 24, 2009 4:44 pm

Zrozumiałbym gdy pobyt trwał 7 dni i powyżej ale cztery !!!

wlasciciel

Re: mam pytanie

Post autor: wlasciciel » czw cze 25, 2009 9:15 am

Witam! Tak jak ci goscie tlumaczyli , ze oni mysleli ze sie ta pogoda poprawi ale niestety jest teraz troche zle z ta pogoda. My dla dobra :evil: tej calej sprawy oddalismy ta reszte pieniedzy. :cry:

właściciel pensjontu

Re: mam pytanie

Post autor: właściciel pensjontu » sob cze 27, 2009 8:47 am

Dzisiaj wyjechali ze względu na złą pogodę ode mnie goście.Zapłacony pobyt mieli do środy,jest sobota.Pobyt powinien trwać dziesięć dni.Zawiedzeni pogodą, mimo wszystko uśmiechnięci, podziękowali za pobyt i nie wspomnieli o jakimkolwiek zwrocie kosztów.A koszt pobytu nie mały.Pozostali jeszcze goście/6 osób/pojechali akurat na wycieczkę do Pragi.Przez cały tydzień fatalnej pogody z parasolem zwiedzali co się dało.I nigdy nie wspomnieli,że skrócą czas pobytu/dziesięć dni/.Tracą goście tracimy my.Ale żeby z tego powodu zwracać pieniądze ? mogę zwrócić klimatyczne.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości