Pec pod Snezkou - kolejka gondolowa

Pec pod Snezkou - kolejka gondolowa

Postprzez dexio » Nie Sie 27, 2017 1:46 pm

Witam.
Nie wiedzialem gdzie ten temat umieścić, mam nadzieje ze dobrze wybralem kategorię, jak nie przepraszam i proszę o poprawę ;)
Ale do rzeczy: Moze ktos z Was wybieral sie kolejka gondolowa na Sniezke? Chcialem z rodzina sie tam wybrac /dziecko 2,5 roku/ i mam pare pytan. z tego co znalazlem z informacji to mozna w kasie placic karta /o tyle dobrze bo nie trzeba szukac kantorow itp./ ale nie znalazlem informacji czy za parking też zapłacę kartą? wie moze ktos?
Szukałem informacji tez na temat wjażdu na górę, myślalem ze ze wzgledu na to ze kolejka jest podzielona na jakby dwa odcinki to jest przesiadka na rozowej gorze.. ale znalalem gdzies informacje ze jak jedziemy na snizke to poprostu siedzimy w wagoniku i jedziemy na samą górę. To prawda? nie ma przesiadek?
I jak ze zrozumieniem polskiego u pracownikow? np. kasy, czy jak powiem ze prosze o dwa bilety dla dorosłych i że dziecko ma niecale 3 lata to zrozumieją? czy trzeba komunikować się w innym języku?
Moze macie jakies inne przydatne informacje o tym miejscu?
dexio
 
Posty: 1
Rejestracja: Nie Sie 27, 2017 1:43 pm

Re: Pec pod Snezkou - kolejka gondolowa

Postprzez misiek » Czw Wrz 07, 2017 7:04 am

Ja byłem parę lat do tyłu w Pecu i jechałem wyciągiem na Śnieżkę bez przesiadania. Nie wiem jak z parkingiem, bo akurat dojechałem tam autobusem. Ze zrozumieniem polskiego przez Czechów jest różnie, myślę że oni rozumieją (bo kto bynie zrozumiał jak pełno polskich turystów) , ale chyba nie chcą . Wg mnie dla Polaków są nie mili , wystarczy zagadać po niemiecku i już rozmowa inaczej idzie :D :lol:
misiek
 
Posty: 2
Rejestracja: Czw Wrz 07, 2017 6:57 am


Wróć do Dyskusje ogólne



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości